Pasqua Vigneti e Cantine.

Rodinná vášeň. Téměř stoletá historie.

Příběh Pasqua Vigneti e Cantine začal v roce 1925, kdy první generaci bratří Pasqua přijela do Verony s cílem založit společnost zabývající se prodejem vín z jejich země původu, Apulie. Od prodeje vín se dostali až k založení vlastního skutečného sklepa. Během několika let se společnost etablovala na italské vinařské scéně akvizicí nových vinic v oblasti Verony.

V 60. letech do firmy nastoupila druhá generace, která přinesla otevření se exportu a orientaci na kvalitu.

Zrození značky Cecilie Beretta v 80. letech, farmy a špičkového studijního centra pro výzkum révy, roubů a vinic, je symbolem neustálého hledání dokonalosti.

V polovině roku 2000 provedla společnost významnou investici, která dokládá její kořeny na vlastním území, a to vložení peněz do nového vinařství a výrobních zařízení v San Felice, v samém srdci jejich vinic.

Vstupem třetí generace do společnosti, kterou tvoří Riccardo a Alessandro, se tlak na zahraniční trhy dále posílil, což vyvrcholilo v roce 2009 založením Pasqua USA LLC v New Yorku. V roce 2017 získala Pasqua svého vlastního čínského dovozce a založila Pasqua Asia Ltd se sídlem v Dalianu. Společnost je v současnosti zastoupena na 65 trzích po celém světě.

1925
První generace bratří Pasqua založila společnost Pasqua Vigneti e Cantine

1960
Vstup druhé generace do společnosti

1980
Nadace Cecilia Beretta

2007
Nové sídlo v San Felice ve Veroně

2009
Založení Easter USA LCC v NY

2014
Třetí generace v čele společnosti

2017
Fondazione Pasqua Asia Ltd

 

Tradice

Již téměř sto let společnost neustále zdokonaluje technické postupy výroby vína, které mají kořeny v římských dobách, a upevňuje se jako synonymum skvělých vinařských zkušeností.

Kvalita

Typická vína s tradicí nacházejí nový život za použití techniky sušení hroznů, která vede k vínům s unikátní chutí.

Výzkum

Pasqua chce neustále vylepšovat italská vína, a proto stále zkoumá místní terroir a výrobní techniky, které respektují životní prostředí a vedou zároveň k vylepšování výrobků.

Vášeň

Příběh lásky k vínu posilovaný po tři generace, jehož cílem je přinést to nejlepší se značkou Made in Italy na stoly celého světa.